Tytuł projektu: Platforma do elektronicznego obiegu dokumentów dla optymalizacji procesów przedsiębiorstwa oraz zwiększenia odporności na czynniki losowe w przedsiębiorstwie „PREMA” SPÓŁKA AKCYJNA
Celem projektu jest zwiększenie konkurencyjności i niezawodności procesów oraz odporności na skutki pandemii COVID-19, a także ograniczenie skutków kolejnych fal. Efektem projektu jest wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów. Rozwiązanie wpływa na obszar działania PREMA SA w zakresie zdalnego przekazywania dokumentacji oraz standaryzacji generowania opisów. Procesy te są szczególnie istotne ze względu na eliminację ilości bezpośrednich kontaktów między pracownikami firmy, w tym znajdujących się w różnych lokalizacjach. Nastąpiła również standaryzacja procesu opisu faktur, co jest szczególnie istotne ze względu na obsługę dużej liczby faktur przychodzących miesięcznie, generowanych w oddziałach znajdujących się w 12 lokalizacjach w Polsce. Wdrożenie rozwiązania doprowadziło do eliminacji ryzyka bezpośredniego przekazywania zarazków oraz możliwość popełnienia błędu, co przekłada się na stabilność firmy również w przypadku kolejnej pandemii.
Wartość projektu: 299 240 PLN
Wartość dofinansowania: 254 354 PLN
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19