PREMA SA realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich

30 marca, 2023

Tytuł projektu: Platforma do elektronicznego obiegu dokumentów dla optymalizacji procesów przedsiębiorstwa oraz zwiększenia odporności na czynniki losowe w przedsiębiorstwie „PREMA” SPÓŁKA AKCYJNA

Celem projektu jest zwiększenie konkurencyjności i niezawodności procesów oraz odporności na skutki pandemii COVID-19, a także ograniczenie skutków kolejnych fal. Efektem projektu jest wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów. Rozwiązanie wpływa na obszar działania PREMA SA w zakresie zdalnego przekazywania dokumentacji oraz standaryzacji generowania opisów. Procesy te są szczególnie istotne ze względu na eliminację ilości bezpośrednich kontaktów między pracownikami firmy, w tym znajdujących się w różnych lokalizacjach. Nastąpiła również standaryzacja procesu opisu faktur, co jest szczególnie istotne ze względu na obsługę dużej liczby faktur przychodzących miesięcznie, generowanych w oddziałach znajdujących się w 12 lokalizacjach w Polsce. Wdrożenie rozwiązania doprowadziło do eliminacji ryzyka bezpośredniego przekazywania zarazków oraz możliwość popełnienia błędu, co przekłada się na stabilność firmy również w przypadku kolejnej pandemii.

Wartość projektu: 299 240 PLN

Wartość dofinansowania: 254 354 PLN

Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19

Odnajdź katalog

Wyszukiwarka katalogów

Online

Sklep internetowy

Sprawdź naszą ofertę w sklepie online, znajdziesz tu ponad 50 tys. produktów.

Odwiedź nasz sklep internetowy
B2B

Platforma B2B

Jesteś stałym klientem?
Zaloguj się do platformy B2B.

Zaloguj się Platformy B2B