POLITYKA JAKOŚCI PREMA S.A.
PREMA S.A. prowadząc działalność handlową od 1953 roku stała się znaczącym partnerem dla globalnych liderów rynku jako wiarygodny dostawca łożysk, elementów przenoszenia napędu, elementów pneumatyki i hydrauliki, wyposażenia do montażu i diagnostyki oraz innych wyrobów z zakresu budowy i eksploatacji maszyn.
Głównym celem działania spółki jest aktywna sprzedaż wyrobów i usług dla rzetelnego zaspokajania potrzeb klientów, przy założeniu uzyskiwania optymalnych wyników ekonomicznych.
Dla realizacji tego celu:
- współpracujemy z największymi podmiotami z branży technicznej,
- prowadzimy ciągły monitoring i analizę potrzeb klientów,
- powiększamy ofertę asortymentową,
- poszerzamy ofertę usług serwisowych,
- zapewniamy pracownikom niezbędną infrastrukturę,
- wyposażamy pracowników w narzędzia potrzebne do sprawnego działania,
- umożliwiamy pracownikom poszerzanie i aktualizację wiedzy organizując niezbędne szkolenia, w tym we współpracy z dostawcami,
- działamy zgodnie z zasadami etyki,
- wymagania klientów poddajemy przeglądowi i podejmujemy się realizacji potrzeb, które są zgodne z ofertą oraz możliwościami technicznymi i organizacyjnymi spółki,
- rozpoznajemy i stosujemy przepisy prawne związane z prowadzoną działalnością.
Powyższe działania realizują pracownicy spółki, od których wymagamy:
- zaangażowania,
- lojalności,
- zachowania tajemnicy przedsiębiorstwa,
- postępowania zgodnie z obowiązującymi regulaminami i innymi przepisami,
- działania zgodnego z udzielonymi pełnomocnictwami i kompetencjami,
- zgłaszania podjęcia dodatkowej aktywności zawodowej.
Polityka Jakości została zakomunikowana pracownikom spółki.
Polityka Jakości jest wdrożona i utrzymywana oraz poddawana regularnym ocenom w celu zapewnienia jej ciągłej przydatności i adekwatności.
Jako Dyrektor Generalny PREMA S.A. zapewniam wszelkie niezbędne zasoby dla wdrożenia i utrzymywania polityki jakości oraz sytemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015.
Zenon Szpoton
Dyrektor Generalny
Zarządzenie nr 2/18 Dyrektora Generalnego z dnia 30 marca 2018 r.