Zapisz się na nasz Newsletter

x


g -





Oferta

Przekładnie

  • Przekładnie walcowo-stożkowe

    Przekładnie walcowo – stożkowe  posiadają oś wyjściową ułożoną pod kątem prostym do silnika napędzającego. Oferowane reduktory walcowo stożkowe mogą posiadać na wyjściu zarówno wał pełny jak i drążony. Cechują się wysoką sprawnością oraz wysokimi momentami wyjściowymi. Reduktory zostały zaprojektowane tak aby maksymalnie zminimalizować hałas powstający podczas pracy. Podobnie jak przekładnie walcowe - płaskie reduktory walcowo-stożkowe bardzo dobrze współpracują się z napędzanymi układami.

  • Przekładnie ślimakowe

    Motoreduktory ślimakowe są jednostopniowymi niezwykle lekkimi, kompaktowymi przekładniami z reguły o wysokich przełożeniach i niskich momentach wyjściowych. Sprawność tego typu przekładni jest zdecydowanie niższa w stosunku do przekładni walcowych. Znalazły zastosowanie we wszystkim w prostych aplikacjach napędowych gdzie decydujący wpływ ma oszczędność miejsca i elastyczność w konfiguracji opcji urządzenia oraz metoda jego sposobu montażu.

  • Przekładnie walcowe-płaskie

    Przekładnie walcowe – płaskie  tworzą modyfikację przekładni walcowych. W ich konstrukcji szczególnej uwagę poddano oszczędność miejsca zabudowy oraz masy reduktora. W zakresie przekładni walcowo – płaskich oferujemy przekładnie dwu i trójstopniowe. Przekładnie tego typu mogą posiadać na wyjściu nie tylko wał pełny jak w przypadku wyżej wymienionych przekładni walcowych prostych ale również tuleje drążoną. Sposób zabudowy reduktora walcowego płaskiego pozwala na maksymalną współpracę przekładni z napędzaną maszyną. Takie rozwiązanie eliminuje dodatkowe elementy przenoszące napęd  w postaci sprzęgieł, koła pasowych lub łańcuchowych itp.  Dzięki takim rozwiązaniom konstrukcyjnym układ napędowy staje się bardziej niezawodny i efektywny. 

  • Przekładnie walcowe

    Przekładnia walcowa

    W zakresie zastosowania przekładni walcowych firma PREMA oferuje przekładnie jedno, dwu i trójstopniowe, będące idealnym rozwiązaniem realizującym optymalne połączenie wysokiego momentu, mocy oraz niezawodności i długiej żywotności. Przekładnie walcowe proste cechują się położeniem wału, wał wyjściowy jest równolegle usytułowany w stosunku do wału napędowego silnika. W reduktorach tego typu, na wyjściu, stosowany  jest tylko wał pełny, dlatego też niekiedy niezbędne jest zastosowanie dodatkowych elementów przenoszących siłę napędową na obciążenie jak np. w postaci sprzęgieł. 

  • Przekładnie walcowo-ślimakowe

    przekładnie walcowo ślimakowe

    Interesującą propozycją spośród rodziny reduktorów jest przekładnia walcowo-ślimakowa. Jest to jednostka kątowa konstrukcyjnie podobna do przekładni stożkowo-walcowych jednak znacznie ekonomiczniejsza cenowo. Sprawność tego typu przekładni jest zdecydowanie wyższa w porównaniu z standardowymi przekładniami, czysto ślimakowymi. Zaletą tego typu przekładni  jest również bardzo cicha praca oraz małe gabaryty. Za sprawą kombinacji stopnia walcowego z ślimakowym w małej obudowie uzyskano stosunkowo duże przełożenia. Przekładnia znalazła zastosowanie wszędzie tam gdzie wymagane jest duże przełożenie, cicha praca, a jednocześnie przenoszone momenty nie są zbyt wysokie.

Partnerzy

  • SKF Authorised Distributor
  • Fenner Drives
  • GGB
  • Gates
  • JTEKT
  • KTR
  • WD-40
  • Loctite
  • LBC
  • Renold
  • Sanok
  • Theroson
  • ZKL
  • ZVL Auto
  • Accor
  • Bosch Rexroth
  • Henkel
  • INA
  • Kinex
  • NSK
  • CPP Prema Kielce
  • TIMKEN
  • ZWWG
  • Revo Seals
  • EUROLL
  • HIWIN
  • SMC
  • PBF
  • KLUBER LUBRICATION
  • PONAR Silesia
  • DAB Pumps

Korzystamy z plików cookie w celu zagwarantowania maksymalnej wygody podczas przeglądania naszej witryny.

Zamknij