O firmie

Polityka jakości

POLITYKA JAKOŚCI PREMA S.A.

PREMA S.A. prowadząc działalność handlową od 1953 roku stała się znaczącym partnerem dla globalnych liderów rynku jako wiarygodny dostawca łożysk, elementów przenoszenia napędu, elementów pneumatyki i hydrauliki, wyposażenia do montażu i diagnostyki oraz innych wyrobów z zakresu budowy i eksploatacji maszyn.

Głównym celem działania spółki jest aktywna sprzedaż wyrobów i usług dla rzetelnego zaspokajania potrzeb klientów, przy założeniu uzyskiwania optymalnych wyników ekonomicznych.

Dla realizacji tego celu:

  • współpracujemy z największymi podmiotami z branży technicznej,
  • prowadzimy ciągły monitoring i analizę potrzeb klientów,
  • powiększamy ofertę asortymentową,
  • poszerzamy ofertę usług serwisowych,
  • zapewniamy pracownikom niezbędną infrastrukturę,
  • wyposażamy pracowników w narzędzia potrzebne do sprawnego działania,
  • umożliwiamy pracownikom poszerzanie i aktualizację wiedzy organizując niezbędne szkolenia, w tym we współpracy z dostawcami,
  • działamy zgodnie z zasadami etyki,
  • wymagania klientów poddajemy przeglądowi i podejmujemy się realizacji potrzeb, które są zgodne z ofertą oraz możliwościami technicznymi i organizacyjnymi spółki,
  • rozpoznajemy i stosujemy przepisy prawne związane z prowadzoną działalnością.

Powyższe działania realizują pracownicy spółki, od których wymagamy:

  • zaangażowania,
  • lojalności,
  • zachowania tajemnicy przedsiębiorstwa,
  • postępowania zgodnie z obowiązującymi regulaminami i innymi przepisami,
  • działania zgodnego z udzielonymi pełnomocnictwami i kompetencjami,
  • zgłaszania podjęcia dodatkowej aktywności zawodowej.

Polityka Jakości została zakomunikowana pracownikom spółki.

Polityka Jakości jest wdrożona i utrzymywana oraz poddawana regularnym ocenom w celu zapewnienia jej ciągłej przydatności i adekwatności.

Jako Dyrektor Generalny PREMA S.A. zapewniam wszelkie niezbędne zasoby dla wdrożenia i utrzymywania polityki jakości oraz sytemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015.

 

 

                                                                                                                Zenon Szpoton

                                                                                                             Dyrektor Generalny

 

 

Zarządzenie nr 2/18 Dyrektora Generalnego z dnia 30 marca 2018 r.

 


Partnerzy

  • SKF Authorised Distributor
  • Fenner Drives
  • GGB
  • Gates
  • JTEKT
  • KTR
  • WD-40
  • Loctite
  • LBC
  • Renold
  • Sanok
  • Theroson
  • ZKL
  • ZVL Auto
  • Accor
  • Bosch Rexroth
  • Henkel
  • INA
  • Kinex
  • NSK
  • CPP Prema Kielce
  • TIMKEN
  • ZWWG
  • EUROLL
  • HIWIN
  • SMC
  • PBF
  • KLUBER LUBRICATION
  • PONAR Silesia
  • DAB Pumps

Korzystamy z plików cookie w celu zagwarantowania maksymalnej wygody podczas przeglądania naszej witryny.

Zamknij