Zapisz się na nasz Newsletter

x


g -





O firmie

Polityka jakości

Polityka Jakości PREMA SA

PREMA SA kładzie szczególny nacisk na umacnianie pozycji rynkowej wiarygodnego dostawcy łożysk tocznych, elementów konstrukcyjnych węzłów łożyskowych, elementów przenoszenia napędu, urządzeń do montażu i diagnostyki oraz innych wyrobów z zakresu budowy i eksploatacji maszyn.

Działalność handlową wspieramy świadczeniem usług technicznych polegających na diagnostyce i remontach maszyn oraz urządzeń.

Działania PREMA SA ukierunkowane są na rozpoznawanie i zaspokajanie potrzeb klientów.

Wymagania naszych klientów poddajemy przeglądowi i podejmujemy się realizacji potrzeb klientów, które są zgodne z ofertą oraz możliwościami technicznymi i organizacyjnymi PREMA SA

PREMA SA realizuje wyznaczone cele poprzez:

  • zapewnienie wysokiego współczynnika dostępności wyrobów z magazynu,
  • dostawy wyrobów ze stanów magazynowych w czasie do 24 godzin na terenie kraju,
  • doskonalenie procesów obsługi zamówień,
  • rozwijanie i doskonalenie form współpracy z klientami ze wszystkich sektorów gospodarki,
  • udostępnianie klientom wiedzy technicznej o wyrobach z oferty handlowej,
  • szeroką ofertę szkoleń, doradztwa i pomocy technicznej w zakresie użytkowania wyrobów z oferty handlowej,
  • ocenę dostawców w celu zapewnienia wymaganego przez klientów poziomu jakości wyrobów,
  • rozwijanie elektronicznych kanałów sprzedaży,
  • tworzenie składów konsygnacyjnych u klientów,

PREMA SA prowadząc działalność handlową od 1953 roku stała się znaczącym partnerem dla globalnych liderów rynku w poszczególnych grupach oferowanego asortymentu. Dzięki temu zapewniamy naszym klientom szeroką ofertę wyrobów oraz dostęp do innowacyjnych rozwiązań technicznych.

Analizując okresowo potrzeby rynku pozyskujemy nowych dostawców oraz optymalizujemy ofertę handlową, aby aktywnie uczestniczyć w rozwoju krajowego przemysłu.

Doskonalenie skuteczności systemu zarządzania jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2009 (z wyłączeniem projektowania) osiągamy dzięki świadomości, zaangażowaniu i systematycznemu podnoszeniu kwalifikacji pracowników.

Polityka Jakości została zakomunikowana pracownikom PREMA SA oraz jest publicznie dostępna dla wszystkich zainteresowanych stron.

Polityka Jakości jest wdrożona i utrzymywana oraz poddawana regularnym ocenom w celu zapewnienia jej ciągłej przydatności.

Jako Dyrektor Generalny PREMA SA zapewniam wszelkie niezbędne zasoby dla wdrożenia i utrzymywania Polityki Jakości.

                                                                                                                         Zenon Szpoton

                                                                                                                      Dyrektor Generalny

                                                                                                                          PREMA SA

Zarządzenie Dyrektora Generalnego Spółki PREMA SA nr 4/10 z dnia 9 kwietnia 2010 r.


Partnerzy

  • SKF Authorised Distributor
  • Fenner Drives
  • GGB
  • Gates
  • JTEKT
  • KTR
  • WD-40
  • Loctite
  • LBC
  • Renold
  • Sanok
  • Theroson
  • ZKL
  • ZVL Auto
  • Accor
  • Bosch Rexroth
  • Henkel
  • INA
  • Kinex
  • NSK
  • CPP Prema Kielce
  • TIMKEN
  • ZWWG
  • Revo Seals
  • EUROLL
  • HIWIN
  • SMC
  • PBF
  • KLUBER LUBRICATION
  • PONAR Silesia
  • DAB Pumps

Korzystamy z plików cookie w celu zagwarantowania maksymalnej wygody podczas przeglądania naszej witryny.

Zamknij